søndag 31. januar 2010

Januarproduksjonen 2010

Januar har egentlig vært ganske produktiv, selv om jeg ikke har blogget om det. Det er derfor greit å ta alt samlet, sånn helt på tampen av måneden.

 

Ovenfra fra venstre og nedover:
- Duss2010-sokker for januar (mer info og lenke til oppskrift i forrige innlegg)
- Fingervanter i Drops Merino Ekstra Fine
- Rååååsa sokker i Viking sportsragg

Midten og nedover:
- 1, 2 og 3: Restegarnsluer som er heklet
- 4: Restegarnslue som  er strikket, fordi jeg ville se om jeg fikk samme effekten som når jeg heklet de tidligere - og det fikk jeg.

Høyre og nedover:
- Heklet pannebånd i Julia fra Svarte Fåret (50gr)
- Fingervanter omtalt lenger nede
- Restegarnsprosjekt. Bestemorsruter som skal bli teppe om kun kort tid. Hittil i år har jeg heklet 67 av 80 lapper, og posene med små og store rester har minket betraktelig.
Der annet ikke er skrevet, er ting blitt produsert ut fra eget hode uten oppskrift.

2 kommentarer:

Sivangj sa...

Skal si du har vært produktiv i Januar :) Masse flott. Blir spennende å se bestmorsteppet ferdig !!
Du må ha ei flott uke !!
Klem fra Siv

Beate sa...

Gleder meg til å se teppet ditt ferdig! :)