tirsdag 8. september 2009

Award :)



Jeg har fått en award fra Kozemor, og takker masse for å få lov til å inspirere henne (og forhåpentligvis andre). Riset bak speilet er at jeg må skrive 10 ting om meg selv... Vi får se hvor langt jeg kommer.

  1. Jeg er heldig nok til å være mamma for verdens aller beste gutt
  2. Jeg er utdannet som grafisk designer og har jobbet med det i 15 år. Nå jobber jeg med noe heeeeelt annet.
  3. Jeg lærte å strikke som 5-åring og hater å følge oppskrifter
  4. Jeg har 2 katter og mange fisk
  5. Jeg er 4. generasjons Oslo-borger på mors-siden, 3. generasjon på fars-siden.
  6. Jeg sykler hele året
  7. Jeg er skikkelig dårlig til å spille sjakk
  8. Stjernetegnet mitt er skorpionen
  9. Jeg kan lage hvit saus, pannekaker, kjøttkaker, lapskaus og fiskegrateng (bl.a.) fra bunnen av
  10. Min melkesjokolade må være av typen 200 gr. og kjøleskapskald
Awarden sender jeg videre til tre strikkeglade livskunstnere jeg har blitt kjent med på Nettby:
Dittah - for hennes gode humør og glade kommentarer
Beatemora - for hennes evne til å inspirere og hente frem det vakre i hverdagen
Victory/monisboble - fordi hun får oss til å ville hjelpe de som ikke er like heldige som oss her i Norge.

Ingen kommentarer: